een goed gevoel is het halve werk
Een logo is niet alleen een merk, het is als het ware het gezicht van een bedrijf. Een logo geeft vertrouwen, herkenning en bewondering voor een bedrijf of product en het is de uitdaging om een identiteit te creëren die dit daadwerkelijk doet. Bij Twaalfdozijn is de ontwikkeling van een complete huisstijl mogelijk, maar ook het ontwerp van alleen een logo, visitekaartje, briefpapier of website is in goede handen. Bovendien werk ik met veel plezier aan de opmaak van folders, posters, jaarverslagen, boeken en andere communicatie-uitingen. Vraag gerust naar de mogelijkheden.
een goed
gevoel is het
halve werk
Een logo is niet alleen een merk, het is als het ware het gezicht van een bedrijf. Een logo geeft vertrouwen, herkenning en bewondering voor een bedrijf of product en het is de uitdaging om een identiteit te creëren die dit daadwerkelijk doet. Bij Twaalfdozijn is de ontwikkeling van een complete huisstijl mogelijk, maar ook het ontwerp van alleen een logo, visitekaartje, briefpapier of website is in goede handen. Bovendien werk ik met veel plezier aan de opmaak van folders, posters, jaarverslagen, boeken en andere communicatie-uitingen. Vraag gerust naar de mogelijkheden.
de Kombij
Voor dagcentrum de Kombij hebben we het logo, huisstijl, folders en website ontworpen. Waarbij we de hortensia als uitgangspunt hebben genomen. Het dagcentrum is bestemd voor zelfstandig wonende ouderen. Iedere oudere bezoekt het dagcentrum met een eigen reden of doel. Deze kunnen heel uiteenlopend zijn. Zo kunnen ze het dagcentrum bezoeken omdat ze zich alleen voelen of omdat ze begeleiding nodig hebben bij het invullen van de dag.
de Kombij
Voor dagcentrum de Kombij hebben we het logo, huisstijl, folders en website ontworpen. Waarbij we de hortensia als uitgangspunt hebben genomen. Het dagcentrum is bestemd voor zelfstandig wonende ouderen. Iedere oudere bezoekt het dagcentrum met een eigen reden of doel. Deze kunnen heel uiteenlopend zijn. Zo kunnen ze het dagcentrum bezoeken omdat ze zich alleen voelen of omdat ze begeleiding nodig hebben bij het invullen van de dag.
WUR
10 vragen en antwoorden over methaan. Een boek vorm gegeven in opdracht van Universiteit Wageningen voor de medewerkers van het Ministerie van LNV. In dit boek worden antwoorden gegeven op de tien meest gestelde vragen omtrent methaan. Aan de hand van illustraties en infographics worden de antwoorden verduidelijkt.
WUR
10 vragen en antwoorden over methaan. Een boek vorm gegeven in opdracht van Universiteit Wageningen voor de medewerkers van het Ministerie van LNV. In dit boek worden antwoorden gegeven op de tien meest gestelde vragen omtrent methaan. Aan de hand van illustraties en infographics worden de antwoorden verduidelijkt.
WEI
De personeelsvereniging van FrieslandCampina Wageningen heet WEI. Een combinatie van Wij (ons) en Weide (daar waar de koeien lopen).
Het logo van WEI is een, uit vlekken opgebouwde, koe. Vrij voor de hand liggend voor een melkcoöperatie, maar als je wat beter kijkt zul je zien dat die kleurvlekken eigelijk allemaal gezichten zijn. Er zijn er maar liefst 12 stuks in verwerkt. Op deze manier hebben we een link gelegd tussen het basisproduct (melk) en de mensen die er werken.
WEI
De personeelsvereniging van FrieslandCampina Wageningen heet WEI. Een combinatie van Wij (ons) en Weide (daar waar de koeien lopen).
Het logo van WEI is een, uit vlekken opgebouwde, koe. Vrij voor de hand liggend voor een melkcoöperatie, maar als je wat beter kijkt zul je zien dat die kleurvlekken eigelijk allemaal gezichten zijn. Er zijn er maar liefst 12 stuks in verwerkt. Op deze manier hebben we een link gelegd tussen het basisproduct (melk) en de mensen die er werken.
Gemeente Ede
De gemeente Ede heeft voor het eerst, samen met stakeholders uit het werkveld, een visie op toerisme en recreatie gemaakt. In deze visie geven ze richting aan het beleid voor de komende jaren. Een greep uit de visie: Ze willen meer en jongere doelgroepen naar de Veluwe halen, actieve vormen van recreatie en toerisme stimuleren, verbindingen voor wandelaars en fietsers verbeteren. De kernthema’s zijn: active, culture, taste en relax.
Gemeente Ede
De gemeente Ede heeft voor het eerst, samen met stakeholders uit het werkveld, een visie op toerisme en recreatie gemaakt. In deze visie geven ze richting aan het beleid voor de komende jaren. Een greep uit de visie: Ze willen meer en jongere doelgroepen naar de Veluwe halen, actieve vormen van recreatie en toerisme stimuleren, verbindingen voor wandelaars en fietsers verbeteren. De kernthema’s zijn: active, culture, taste en relax.